torsdag 16 december 2010

Köpenhamn

Veckan flyger iväg i måndags jobbade jag hemifrån och det var bra för då kunde jag smita iväg och få bilen fixad under dagen och sedan på kvällen var det kommunfullmäktige som var trevligt och bra.
Sedan tisdag har det varit Sthlm och för en gång skulle var jag på kurs, det var länge sedan sist Det var en bra kurs i Sharepoint och nu är det bara att sätta igång och använda de nya kunskaperna. Arbetsdagen i dag var bra, vid lunch genomförde vi en info träff och bjöd på glögg till alla som jobbar inom de tranformationprogram som teamet jag är med i ansvarar för coordineringen och den intern kommunikation av.
Under kvällen tog jag mig till Köpenhamn där jag nu är och ser fram emot en bra arbetsdag i morgon innan hemförd.
I går kväll blev det sent eftersom jag via chatten fick tag på sonen Martin som är i Australien. Han verkade trivas riktigt bra och det är inget att undra på varmt och gott och mycket att se och göra. Längtar dig jag också.
Nu är det nattdags så jag orkar med morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar