fredag 31 december 2010

Året 2010

Jaha då är det redan nyårsafton och jag måste använda det uttjatade "oj vad året gått fort".
2010 har varit ett bra år både för mig som person och för Folkpartiet i Lidköping som jag ibland bloggar om.
En av mina söner har kommit iväg på sin drömmresa som han så länge sparat till (han ringde för en stund sedan från Sydney och önskade gott nytt år i folkhavet vid operahuset... Den andra sonen har tagit stundenten och kommit in på den högskole linje som han planerade och det känns toppen.
Dottern har stadgat sig med familjen i huset i Borås och väntar just idag det andra barnet. (inga känningar ännu när jag ringde för en stund sedan)
Awaz har kommit in på rektorsutbildningen och allt flyter på, döttrarna verkar må bra och allt är med andra ord toppen.
För egen del så är jag glad över huset som vi nyligen flyttat in i och trivs med arbete som tillhör husägande. ( var idag och skottade av taket i några timmar).
Trivs på jobbet och med andra ord är allt bra och jag hoppas och tror att det beror på envetet planerande och att försöka nå mål.
Folkpartiet i Lidköping har ökat i medlemsantal och vi gjorde ett toppenval och jag är fortfarande lite chockad över alla kryss jag fick. Är ju invald i Kommunfullmäktige inte enbart via Folkpartiets nominering utan även tack vare personliga kryss. Detta förplikigar och jag lovar att göra mitt bästa även under 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar