fredag 14 februari 2014

Stolt men inte nöjd.

Som rubriken säger så är jag idag rätt stolt. Har fått förtroendet att representera Folkpartiet i kommande Europaparlamentsval. Bara det är stort efter som jag gillar och tror på samarbetet i Europa och att då får representera det parti som är tydligast i samarbetet är stort. Att det sedan var över 400 nominerade över hela Sverige och jag hamnade på plats 24 när listan i dag fastställdes känns toppen.

Jag har inga förväntningar på att få en stol i EU-parlamentet och det är inte det jag satsar på, däremot skall jag nu med fullt mandat göra en bra valrörelse och förhoppningsvis få många att rösta på Folkpartiet i EP-valet för ett än bättre Europa och Sverige. Jag har även förmånen att bedriva valrörelse och profilering redan nu i vår inför Riksdags och kommunval i september.

Nu skulle min studierektor på Katedralskolan se mig,,, som uttryckte för mina föräldrar att jag skulle hamna i ränstenen om de lät mig hoppa av gymnasiet när jag var skoltrött en gång i tiden. Tack för att ni stog på er och lät mig mogna… Alla kan. det handlar bara om rätt tid och rätt motivering.

Så i dag stolt men nu startar jobbet så nöjd är jag ännu inte.

Hoppas ni alla har en fin alla hjärtans dag och tack för allt stöd.






via WordPress http://ift.tt/1iW2iZS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar