tisdag 20 september 2011

Politiskt engagerad

Får ibland frågan vad som gjorde mig politiskt engagerad. Detta är något som jag ibland haft svårt att svara på men sanningen är nog den att jag alltid varit intresserad av min omgivning och haft åsikter om det ena och andra. Det är ju just det som läggas in under rubriken politik. Jag tror därmed att så gott som alla är politiskt engagerade. Men att ta steget att vara engagerad offentligt är ett litet större steg men samtidigt får man ju via det möjlighet att just förändra till det man önskar. Det jag efter några år som aktiv politiker märker är att vi skulle behöva många många fler med olika yrkes och livserfarenheter som tog steget och vill vara med och påverka. Så häng på och engagera dig. Skulle du anse dig liberal (dvs värna om våra rättigheter och friheter som individ)så sänd mig gärna ett mail.
Vi behöver just dig!!
Anser du att du tillhör en annan ideologi så tveka inte att kontakta just ditt parti, vi behövs alla för att hålla åsikterna vid liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar