måndag 3 augusti 2009

Sommar och allsång


Vilken sommar vi haft och till viss del fortfarande har. Genomgående tema tycker jag är allsång. I tv är det allsång från både Sthlm och Göteborg och i var och varannan stad är det lokal allsång. Har själv varit på allsång på Harrys i Lidköping några gånger och det har varit mycket trevligt. Var första gången lagledare ?? Ja det är inte vilken allsång som helst på Harrys ;) man blir indelad i två lag och varje lag får en kapten som skall få laget att sjunga, göra rörelser och dansa så mycket och kreativt som möjligt. Jag blev helt ställd så sång offentiligt ( ja inte ens i duschen) är något jag sysslar med utan snarare har som personlig svaghet. Nu blev jag helt plösligt med mick och scen;). Jag gillar styrkan man får i att utmana sig själv och det var bara att hugga i. Det blev oavgjort mellan våra lag och jag somnade stolt den kvällen över att inte bara varit på allsång utan även varit i allra högsta grad aktiv. ;) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar